معرفی وبلاگ
با سلام. رفاقت وآشنایی من با شهدا خودش قصه ی طولانی و درازی داره واقعا هم در شهدا همه چی پیدا میشه.........فقط کافیه با هاشون رفیق بشیم امتحانش ضرری ندارخ بخدا...........تا عمر دارید باصفا میشید وبی قرار..........رفیق میخواید شهداء.........خدا واهل بیت میخواید بشناسید شهدا.......خیلی از ماها میگیم کی مثل اهل بیت میشه؟؟؟........ولی بخدا میشه مثل شهدا بود...........چون شهدا هم مثل خود مابودن........تو جمع ما زندگی میکردن.......با خود ماها نفس میزدن........اصلا میدونید چیه؟...........شهدا به ما یاد میدن میشه غیر معصوم بود ولی تو بغل معصوم جون داد.......شهدا زنده اند وما مرده........... نمیخواستم نصیحت کنم فقط میخواستی یه خورده فکر کنیم......بس نیست؟؟؟؟؟........التماس دعای شهادت.یاعلی
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1130568
تعداد نوشته ها : 4110
تعداد نظرات : 39
Rss
طراح قالب
رزمندگان فیلم لطیفی دیگر آن جلوه اغراق آمیز مآبانه سایر فیلم ها را ندارد یک فضای راحت و بذله گویانه بین آنها جریان دارد و این در تلطیف فضای جدی و عبوس جنگ بسیار موثر است و شخصیت ها را هر چه بیشتر واقعی و زمینی می کند. «روز سوم» فیلمی در ژانر ملودرام است. همانگونه که نگارنده پیش تر در نقد فیلم
مازیار میری پس از ساخت «قطعه ناتمام» و «به آهستگی» که این آخری موردتوجه مخاطبان نیز قرار گرفت، در سومین اثر خود «پاداش سکوت» فیلمی را تجربه کرد که هر دو ویژگی جشنواره بیست و پنجم فجر را نیز با خود داشت. یکی ساخت فیلمی در ژانر دفاع مقدس که البته نگاهی متفاوت به این مقوله بود و دیگری اقتباس ادبی
سومین فیلم بلند سینمایی محمد علی آهنگر بعد از "نیمه گمشده" و "نبات داغ" ، بسیار جسورانه تر از دو فیلم قبلی به نظر می رسد، این درحالی است که حداقل تماشاگران پرو پا قرص سریال های تلویزیونی در دهه فجر یکی دوسال اخیر ، سریال جذاب "تا صبح" را از این فیلمساز به خاطر دارند. ضمن اینکه آهنگر برای فیلمنامه "ف
سینمای اجتماعی بنی اعتماد این بار با همراهی عبدالوهاب، در وادی جنگ و آسیبهای آن تجربه می شود. فیلمسازان، همچون آثار مستندشان، فیلم را بر پایه پژوهشی دقیق درباره آسیب دیدگان جنگ ساخته اند و حاصل این مطالعه به واقعی تر شدن تصاویر انجامیده است. * خلاصه داستان قصه اول: گیلانه و می گل جنگ درگرف
مازیار میری با ساخت «پاداش سکوت» خبر از ورود نسل سوم کارگردانان سینمای ایران به حیطه یی می دهد که تا پیش از این مخصوص عده یی خاص بوده است. میری از نسلی است که شاید جنگ را با چشم تجربه نکرده باشد ولی او با ساخت سومین فیلم بلندش نشان می دهد که جنگ را با دلش تجربه است. «پاداش سکوت» با همه اجزای ت
وقتی صحبت از سینمای دفاع مقدس می شود بیشترین توجه مخاطبان به فیلم هایی معطوف می شود که در زمان جنگ ساخته شده و یا اینکه به طور مستقیم به جبهه و صحنه نبرد پرداخته اند. البته بوده اند فیلم هایی که پس از جنگ کارگردانی شده و یا به پشت جبهه نظر داشته اند اما در این میان هیچ کدام به تأثیرگذاری «گیلانه» نب
جنگ ایران و عراق در کنار همه دیدگاه ها و نقطه نظرهای متفاوتی که در طول درگیری و پس از آن شکل گرفت، و صرف نظر از ماهیت آن، از آنجا که با ابعاد عقیدتی ـ آرمانی و همچنین سیاسی و فرهنگی ملت ما گره خورد، یک دوره تاریخی نوین و ماندگار به شمار می رود. اگرچه این ویژگی ماندگاری، خصلت برجسته همه جنگ هاس
محمدتقی فهیم معتقد است که فیلم «کودک و فرشته» جایگاه «مسعود نقاش زاده» را در بدنه سینما تثبیت می کند و امتحانی برای عملیاتی شدن شعارهای حمایتی مسئولین سینمای دفاع مقدس در ژانر دفاع مقدس است. به گزارش نوید شاهد، «محمدتقی فهیم» منتقد سینما در مورد فیلم «کودک و فرشته» ساخته مسعود نقاش زاده، اظهار
ملاقلی پور در سال 1334 در محله امامزاده حسن در جنوب تهران متولد شد. با شروع مبارزات انقلابی، به جمع مبارزان پیوست. او در این دوره با عکاسی آماتور، فعالیت هنری اش را آغاز کرد. پس از آن به حوزه هنری پیوست و در آنجا در کنار افرادی چون محسن مخملباف فعالیتهای هنری اش را ادامه داد. وی از همان ابتدای پیوست
«بیداری رویاها» ملودرامی حزن انگیز با رویکردی غیرکلیشه ای
X